Måndag del 4!!!

Oj oj har jag bloggat 4 ggr idag??!!! Haha nytt rekord tro jag!!

Sen sist så har jag hängt sista maskinen å nu får det inte plats mer på klädställningen så imorrn blir det att ta itu med handdukar och sängkläder, har redan laddat iordning en maskin tills imorrn bitti att köra igång. Så det blir hårda bud imorrn för mamma S haha. Sen så har vi kikat på en film som var riktigt rolig tycker då jag.
Å ätit vattenmelon gjorde jag istället för snarra. Så stolt över mig själv hahahaha.Fast det hade varit gott med godis..
Men men får ta det en annan dag.

Annars så har det då inte hänt någe mer angående barnsängen. Den står fortfarande i förrådet ute.... MÅSTE få in den imorrn så jag gör nog ett ryck å dammsuger å fixar till där den ska stå så får man se hur det blir om det funkar eller inte.
Funkar det så byter jag å pappa A sida i sängen å det måste ske snarast så jag hinner sova in mig hehe. Har ju svårt att byta sida i sängar jag när jag väl sovit in mig på en sida.

Vad som händer imorrn mer än tvätta det vet jag inte. Förhoppningsvis så har syster tid att komma hit å hälsa på annars så får vi se. Kan ju inte tvinga hit henne om inte tid finns för jag menar även hon har ju ett hem att sköta plus två små guldklimpar att ta hand om.
Så ni får veta hur det gick som imorrn hehe surprise for you!!
Menar är ju inte som vissa andra å gnäller om det ena och det andra så man känner sig tvingad att göra det. Syster vet vad jag menar.

Nu så ska jag snacka lite med henne om vad som händer imorrn sen ska jag gå å sova.

Good Night And Good Bye!!

Kommentarer
Postat av: Elli

ohh ja jag förstår precis..

2008-07-07 @ 23:51:25
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0