Mat å Tvätt

Ja då ska vi se vad dagen har bjudit på hitills...

Jag har tvättat upp all tvätt som fanns å det känns skönt att det är borta. Nu är det bara en maskin med sängkläder kvar, men den går å ta imorrn tänkte jag. Blir så varmt av tumlaren så man kan inte köra den så länge på kvällen.

Sen så har min svägerska varit på besök å är fortfarande kvar å det är trevligt med lite besök. Skulle gå till syster men blev inte så eftersom svägerskan kom och det började regna som bara den. Kanske tar en tur dit imorrn om vädret tillåter.
Sen så har man diskat å plockat å doonat på som vanligt.

Nu ska jag snart renbädda sängen å byta sängsida med pappa A.

Idag så gjorde jag kyckligfiléer i ugnen med sweetchillisås å matlagningsgrädde som den fick ligga å puttra i å ris till det. Alla tyckte det var gott även Lucas så det var bra. Han åt som jag vet inte vad haha.

Men nu ska jag gå å va social ett tag.

Skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: ullis

Jag tyckte de va jätte trevligt att vara på besök hos er jag hade de jätte skoj.... jag hoppas inte att jag ska ta de för lång tid att komma ut igen... hopppas de har vait bra men.. nu ska jag sova men vi kan hörs något senare idag.. kramar

2008-07-18 @ 03:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0