Morgon

Ja herregud, redan morgon å skit!!
Somnade ju INTE om efter A´s väckare ringt utan det tog ju en bra stund det. Sen ringer han kl 8:40 å skulle fråga en sak å sen så vaknar Lucas kl 9:15. så då var friden slut då. Full rulle e d ju nu då. Vi låg å gosade på i sängen å kikade på tecknat men då kom det några gubbar å skulle titta på kylskåpet som läckt till å från länge nu.
Så det lät ju som de höll på å slå in dörren å ringa sönder ringklockan för oss så det var ju bara å kliva upp så de fick titta då.
Sen så åker de efter knappt 1½ min å ska hämta nå saker.. Förhoppningsvis så kommer de tillbaka snart för jag sa att jag skulle vara hemma på förmiddagen iaf..
Vi vill ju gärna ut å röra på oss så det kommer bebbe snart.
Vaknade ju inatt kl 3:19 av nåt som jag inte vet vad det var för när jag vaknade så var det inget liv ute eller inga snarkningar från A å inget sånt alls. Å Lucas han sov han med, så jag antar att det var så starka känningar att jag vaknade av dem å när jag väl vaknade så hade de avtagit.
Men jag har som moladende värk i ryggslutet å mensvärksliknande värk i frammagen till och från idag så vi håller tummar att även det är tecken  å inte inbillning.

Nu ska jag köra igång lite kaffe å fixa nåt å äta åt mig själv eftersom Lucas redan ätit. Men vill han ha så får han med så klart!!

Skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: Elli

Snart kommer bebis, snart kommer bebis..

-lalalalalala laaaaa-

2008-07-17 @ 12:04:10
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0