Nära döden haha

Jaha då ska vi se vad som hänt sen sist då?? Jag har sett på riskförlossningar på TV4 Fakta å sen har jag smockat i mig en hel liter jordgubbar så nu spricker jag snart tro jag haha..

Sen så vette fasen vad som händer men jag har haft en svettningsperiod nu på 40 min å den går inte över heller. Sitter med fläkten i fejjan men den hjälper ytterst liiiite. Måste nog ställa mig i en rejält kall dusch kanske.
Hoppas på att det hjälper istället.

Sitter just nu å väntar på att A ska komma hem å att syster ska komma till msn så man kan snacka lite om morgondagen å se vad hon har planerat för skoj.

Själv vet jag inte riktigt vad som händer imorrn inte.
Får se om det blir nå fler blogginlägg om det senare när jag snackat med syster.

Tata For Now

Kommentarer
Postat av: Elli

Nu få du dra ner på bloggandet!

Jag måste ju få fart på mitt ju, du bara skriver som värsta skrivmaskinen hahahah

2008-07-02 @ 23:59:40
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0