Söndag

Jaha då var det söndag igen å ännu en vecka ligger framför oss. Får se vad den har att ge då haha,


Idag så har vi inte gjort så mkt alls. Varit å handlat lite mjölk å sånt å sen hem å gjorde mat som alla gillade. Lucas gillade verkligen mammas pannkaka. Sen har vi kikat på nån film idag å bara varit typ. Riktigt skönt att ha en slappardag med sambo och barn. Sen förväntade man ju sig at få besök av svärisarna idag eftersom svärmor sa att dom skulle kika ut på söndag men inte har man sett till dom inte å inget samtal eller något. men man var ju förberedd på att de nog inte skulle komma.


Sen har jag prata med pappa en sväng å hörde hur han hade det å så. Han mår tydligen inte så jättebra eftersom han inte får dricka så mkt vätska som han vill eftersom han samlar på sig så lätt å sen att han vaknar på nätterna med panik för att han inte kan andas. Men han skulle tydligen prata med en läkare imorrn sade syster min.


Syster jag vet precis vad du menar å förstår att du blir irri för det blir jag med när man sitter å tänker på hur jävla dumt de resonerar.. Alla ska komma till dom å ge dem saker å hälsa på med mera.. men att ta svängen hit ut när man e nere i Birsta det går ALDRIG!! Men vi ska nog visa dem att vi e bättre än vad de är!!!


Så där ja.

Lucas han sover nu för natten hoppas jag å mamma S å pappa A ska väl kika på tv å käka lite snarra.


Skriver mer sen eller imorrn.

Tata For Now!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0