Torsdag del 2

Ja herregud!! Vad jag har varit duktig nu.
Jag har gjort nästan allt på listan redan. Har 2 saker kvar och det är att plocka ihop i sovrummet och städa toan. Men det går ju fort det.
Jag har tagit tvätten, städat Lucas rum, dammsugit å plockat ihop här.

Syster med barn har inte kikat förbi idag för hon skulle med städa å fixa lite hemma och det är ju klart att hon måste få. Även hon har ju ett hem att sköta. Ska snacka med henne senare å se hur det gått för henne idag.. Hon e inte ens ute på msn som hon brukar va så jag antar att hon sliter å grejjar på.

Så snart så ska vi fixa mat å käka här då.
Sen så har vi haft besök av svärmor å svärfar å svägerska en sväng idag. Mycket trevligt.

Men nu ska jag återgå till mitt så skriver jag mer sen.

Over And Out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0