08-06-09

Jasså, idag var det en relativt bra dag måste jag säga.
Skulle till Birsta med Lucas och fynda kläder. Då börjas det!!! De har lagt om till sommartid fast det stod igår att det skulel börja gälla den 14:e så där satt man som ett särhuvve å väntade på en buss som inte kom.
Ringde syrran som precis var på g ut genom dörren till sin lgh så hon var gullig å kikade in busstiderna å då skulle det inte gå nån förrän kl 13:49 eller nåt sånt!! Men åhhhhhhh less man blev då!!!
Som tur var så var de så snälla så de skjutsade mig till Birsta så jag fick shoppa lite.
Det blev 5 par shorts till Lucas å ett linne, sen hittade jag 2 tröjor till mig själv!! Kros i taket. Kläder till mamma S!!!
Så nu har även jag lite nytt i garderoben.
Annars så har det inte alls hänt så mkt här hos oss.

Nu är det bingen som gäller så man orkar upp till dess att man ska gå till dagis med Lucas. Sen har man ju läkartid kl 13:15 så då får man hämta Lucas lite tidigare från dagis å sen skulle svärisarna hämta mig å köra mig till stan å hem igen å det var ju ruskigt snällt det så jag slapp gå hela vägen runt stan å så.

Men nu ska jag hoppa i säng.
Signing Out For Today!!

Kommentarer
Postat av: Elli

Ja visst är jag för snäll.. haha

2008-06-11 @ 00:05:52
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0