08-06-19 del 2

Jaha så var denna dag slut med. Känns skönt att man snart ska krypa i säng.
Nu så har ju Lucas sommarlov då som sagt. Ska bli skönt att få ha honom hemma ett par veckor nu å bara mysa å gosa på.
Vad har då hänt idag?? Efter jag lämnat Lucas på dagis så gick jag som sagt upp till syster å drack kaffe å fick rostmackor, det satt som en fläskläpp det. Huvudvärken var som bortblåst =)
Sen så satt vi i soffan å snackade lite å så. Efter det så gick klockan lite fort så vi drog iväg på affären och handlade det vi skulle till idag då. Kött å grejjer.Sen åkte vi hem hit å dumpade av det åsså hem till syster å dom igen. Tog oss en rök där å sen var det iväg till dagis å hämta Lucisen å sen skjutsade R hem oss så vi förberedde maten å sånt.
A kom hem å syster med fam kom så då började vi med maten å det var så gött så man kunde ju döööööö.
Efter det så var det full fart på grabbarna grus.
Sen så färgade jag systers hår och vi slappade lite. Efter det var klart så var det dags för Lucas att äta lollo tyckte han å kl var ju efter 21 så jag förstår att han var trött. Å Syster med fam gick hem för deras små var trötta med.  Så nu sitter man här å kvällsbloggar innan John Blund ska komma å hälsa på.

Imorgon så drar vi upp till mina hemtrakter Ullånger å ska vara där över natten hos pappa. Ska åka till Mäjasjöns fäbodar å fira midsommar där, grilla med pappa å så. Sen vet man inte riktigt vad som händer men det återstår att se.

Skriver mer om det när vi kommer hem på lördag,
Glad midsommar på er!!

Good Night And Good Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0