08-06-26

Det blev ju nytt datum då eftersom man är något av en nattuggla haha.
Idag så har jag och Lucas varit till BM och tittat till lillsyskonet i magen, allt var bra även denna gång. Känns skönt att det går bättre denna gång än med Lucas då det började krångla å ha sig med tox-graviditet. Så vi håller tummarna att denna ska bli "normal".

Sen så var vi på H&m i stan och handlade lite kläder till bebben som den ska ha på sig hem från BB och var ut till Birsta å lunchade. Sen vid 14-tiden åkte vi hem och väntade på pappa A.
När han kom hem så hade han nya diskmaskinen med sig hem så nu ska en kompis till honom komma och koppla in den så det blir rätt så försäkringar å sånt gäller.

Efter det så drog vi iväg till Birsta en sväng till å handlade babyskyddet till bilen så nu är det klart med. 
Sen åkte vi till Ica Maxi å handlade lite mat å sånt som behövdes hem. 

Ikväll så har Lucas haft fruktansvärt svårt att somna, han somnade inte förrän 23:50 tro jag klockan var. 
Men nu sover han å även mamma S ska hoppa i sängen för nu orkar jag inte vara vaken längre haha. 
Vad som händer imorrn det får morgondagen utvisa. Måste iaf diska å tvätta lite här hemma. Eventuellt dra av golven med snabeldraken oxå.

Men nu är det sängen för mig!
Signing Out For Now. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0