Fredag del 2

Så där ja, nu har fredagen snart tagit slut med.

Har varit en heldag ute idag. Både jag och Lucas har fått färg på oss. Lucas har fått "bonnbränna" å jag har bränt mig på halva låren och i fejjan haha.
Smorde oss båda med efter-sol då vi gick in så man hoppas att det inte blir så farligt för Lucisen.

Idag så kom syster med barn förbi och hälsade på. Riktigt trevligt som alltid!!
Sen så snackade vi ihop oss med pappa A och pappa R och det blev en grillning tillsammans. Syrran skötte grillningen å jag stripsen å det blev riktigt gött!! Hot beasås e att rekommendera!!

Sen så drog vi iväg å skulle handla Lamisil till A´s tå så den får bli bättre. Å efter det så drog vi på Skopunkten och inhandlade nya tofflor till Lucas å pappa A plus ett par tennisdojjor till pappa A. Jag köpte inga eftersom mina fötter inte är den storlek de brukar vara nu med tanke på svullna fossingarna jag fått haha. Så jag tar igen det senare. Lucas fick ett par nya foppatofflor som e blå kamouflage, skitcoola tycker jag iaf.

Sen så har man skrivit packlista tills imorrn då vi drar upp till mamma i Bollsta och ska grilla å sova över där.  Så snart är det faktiskt sängen som gäller här å det ska bli riktigt skönt att lägga sig i tid en kväll.

Men vi skriver mer imorrn eller på söndag då vi kommer hem.

Signing Out For Now

Kommentarer
Postat av: Elli

Ops kommenaterade fel inlägg haha!

2008-06-27 @ 22:44:01
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Elli

stava kan jag kan inte heller göra..:S

2008-06-27 @ 22:44:18
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0