Helgen är slut!

Då var även denna helg till ända då.
Idag så har det varit riktigt varmt ute. Skönt men samtidigt lite jobbigt.

Dagen började rätt lugnt. Lucas vaknade vid 8:15 och sen så låg vi å goade i sängen en stund å klev sen upp och åt frukost. Sen satte jag mig här vid datorn för att kolla in mina traderaauktioner som jag budat på. Vann 2 st idag på barnkläder då. Riktigt söta var dom.
Sen skulle Lucas kliva upp i sängen och väcka pappa A, då ramlade han bakom min datastol och föll så olyckligt att han slog ögonbrynet i en datasida som står inne vid väggen.
Så han slog ju upp det så det blev ett rejält jack där. Blodet började rinna så klart å jag skrek rakt ut efter papper å A vaknade med ett ryck å gav mig papper.
Sen så såg vi att det var så djupt så vi var tvugna att åka upp på sjukan och på det tejpat eftersom man inte har såna grejjor hemma vanligtvis, men Lucas verkade ta det riktigt bra. Har gått och berättat för alla att han har aj på ögonbrynet.

På eftermiddagen så har vi käkat sallad med ett par vänner nere på Ekebovägen och deras barn å det var så trevligt så.

Snackade även med syrran lite under dagen. Ska nog gå å hälsa på henne en sväng imorrn eller så kanske man letar sig till någon lekpark runtomkring här.Ska snacka med henne å se vad hon har planerat.

Men nu ska jag gå å sova så jag orkar med dagen imorrn.

Signing Out And Good Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0