Hoppsan!!

Jaha nu var det typ 4 dagar sen man skrev något.. Inte kommer jag ihåg allt som hänt heller haha.
Men kan ju försöka komma ihåg lite iaf..
Har varit till BM och allt såg bra ut med värden å så. Sen har vi städat å grejjat på här hemma å försökt få upp staketet ett par dagar nu. men tyvärr så har det regnat å annat har dykt upp men imorrn så verkar det äntligen bli av!!
Sen så har vi varit på dop i helgen för Lucas kusin Nova på lördagen.
Det var riktigt trevligt å gott fika!!! Även mamma å pappa kom ner å det var trevligt att träffa dem samtidigt.
 Sen så har dagarna rullat på som vanligt med sysslor och göromål.

Ikväll så har man duschat eftersom man inte kommer ner i badet längre buhu.. Fast det klart ber jag om hjälp upp så för jag ju det. så det blir nog så nästa ggr.

Men nu e d sängen som gäller för mig så man lever imorrn/idag.

Bye For Now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0