Längesen.

Nu var det ett bra tag sen man skrev.
Varit full fart här över midsommar. Vi åkte upp till Ullånger på fredagen å sov kvar till lördag å bara umgicks med pappa.
Sen igår så var vi hos svärisarna å käkade mat å sen gick jag å A på bio å kollade på "Jiddra inte med Zohan", den gick att se,rolig bitvis men lite överdriven med. var även å köpte ny diskmaskin eftersom vår har gått sönder.
Sen var det hem och natta trött Lucas som somnade som ett ljus efter ett bad. Stackaren halkade å slog pannan i badkaret. men det gick bra som tur var.
Sen så på midsommarafton så fick man reda på att en kompis till mig som jag känt länge har mist sin lillebror. Tragiskt som bara den. När ska allt ta slut????

Men bara att försöka gå vidare å leva livet så länge man har det kvar.
 Idag så ska väl jag å Lucas bara vara hemmavid å ta det lugnt eftersom syster med fam inte kommit hem ännu.

Skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0