Yippieee!!!

Nu är diskmaskinen inkopplad och klar. Tack vare en bekant/arbetskollega till A. Vet inte riktigt vad han e haha.
Så nu ska A åka å köpa klammer sen till slangen så den sitter där den ska så ska jag invigningsdiska i den hihi.

Så blev det ju TYVÄRR ingen tripp till syster idag eftersom både jag å Lucas fetdäckade i sängen en sväng.
Sen när vi väl skulle till å packa å gå så kom det förbi en kompis som jag inte träffat på ett tag så då blev vi hemma. 
Efter det kom A hem med glass å ett uppbåsbart set med fotboll å mål till Lucisen.
Men jag tänker gå till min syster imorrn iaf för som läget är just nu så har jag inget alls inplanerat å tänker inte planera in nåt heller förrutom att gå å hälsa på henne å barnen.
Det var ju ett tag sen vi var där så de fick leka så det blir så imorrn om jag får bestämma å det får jag hahahahaha.

Men nu ska vi snart äta mat. Korvgryta med makkisar. Sen ska A iväg å bowla eller nåt å som sagt köpa klammer till vår diskis.
Men skriver mer senare igen.

Signing Out For Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0