Då var det natti natti då.

Jaha vad har då hänt denna dag??
Jo vi var ju ut å lekte med syster å barn i lekparken vid Söndagsvägen idag. Mycket trevligt var det.
Grabbarna såg ut som jag vet inte vad när de lekt klart.
Sen vid 14:15 drog vi oss ner mot vc där jag hade läkartid som jag fick sitta å vänta över en halvtimma på att få komma in till läkaren. Väl där så blev jag sjukskriven 4 veckor så det känns skönt å inte ha press på sig hur det blir med det.
Efter vc så gick vi hem till syster å slappade å surrade o doonade på. sen kom systers sambo hem å efter ett bra tag kom A å hämtade mig å Lucas å då åkte vi på affären å handlade mat å hem å grillade som sagt. Det blev klyftpotatis till. Mums filibabba var det kan jag lova. Det var verkligen värt å vänta på!!

Nu sitter jag här å Lucas har sovit ett bra tag nu å jag e på väg i säng jag med å A sover han med. E så trött efter dagen så det ska bli riktigt skönt att krypa ner å sussa.

Skriver nog mer imorrn eller sen idag blir det ju haha.

Good Night And Good Bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0