Måndagen

Idag är det då måndag igen.
I helgen har det varit bra å så. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjort å så. Var å hälsade på syster m fam en dag å sen var vi å käkade hos svärisarna på söndag.

Idag så har jag varit med syster å barn på City Gross å handlat lite å sen iväg på vc med henne för hon skulle dit med Emil.
Efter det så hämtade A mig å vi åkte på affären igen å handlade de tunga varorna som jag inte ville handla. sen hem å A släppte bara av oss å sen for han iväg å jobbade igen så han har man inte sett mkt av alls idag.

Imorrn så är det dagis för Lucas å jag ska väl till syster å hälsa på henne som vanligt hihi. Sen hämta Lucas å hemöver å fixa maten å så för sen på kvällen ska vi på möte ang nå missbrukshem som ska öppna här i området å det ska protesteras mot det å diskuteras. Så vi får väl se vad det leder till.

Men nu är det duschen här å sen sängen.

Good Night and Good Bye

Kommentarer
Postat av: Elli

Ja det är bra härligt med våra små power-naps hahahaha

2008-05-27 @ 22:52:22
URL: http://bellan85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0