Onsdag.

Idag var mamma S och Lucas sega på morgonen. Ville inte alls kliva upp, speciellt inte Lucas han skulle sova mer på pappas kudde. Men till slut så kom vi iväg till dagis å kom dit typ 25 min för sent men jag hade ringt å förvarnat dem att vi skulle komma senare.
Å när man kommer dit ja då står det en förälder å ska skola in sin unge å snäll som jag är så flyttar jag på mig själv å Lucas för att dom ska få komma in. Men då ställer sig idioten rent ut sagt mitt i vägen i dörröppningen så varken jag eller Lucas kommer förbi. Då säger jag till Lucas att komma till bänken där ute å då säger en dagisfröken så här "Vad ska mamma göra nu då?" då svarar jag "Säga hej då till mitt barn å ge honom en kram får man det eller??" lite smått irriterat. Sen så går Lucas in i lekhallen å sen vet jag inget mer vad som hände för jag gick utan att säga hej då till de andra utan bara till Lucasen min.

Sen bar det iväg upp till syster å barnen där det var full fart. Så vi fikade lite för jag tog med mig bröd. Åsså fick hon våtisar, blöjor å cigg som hon fick låna tills vidare. Efter det så var det meningen att vi skulle ta vår vanliga power-nap men se där gick vi på en fet mina!!! Barnen gjorde uppror och var lite griniga å så men tillslut så somnade dom och då kikade jag på klockan å tänkte hinna lägga mig iaf en halvtimme men då var ju klockan redan 12:50 så jag låg i 20 min å sov i kanske 5 eller nåt sånt.

Efter det så bar det iväg ner på dagis å hämtade lillgodingen min å därifrån kom Bina å hämtade oss å vi fick skjuts hem å hemma tog vi en cigg å surrade lite allmänt om helgen att vi ska komma upp å gratta hennes dotter som fyller 3 år.
Efter cigg å surrande så åkte hon å vi gick in å gjorde mat. Korvgryta med makaroner blev det idag, Sen så var det en lugn kväll å Lucas tog sig ett bad å sen kröp han i säng kl 19:45 å somnade så man får ju se när han vaknar imorrn då.
Nu e man på väg mot sängen själv efter en dag med familj å vänner.

Good Night And Good Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0