Seniliteten igen då..

Jaha då var det typ 100 år sen man skrev här då.. Men men ska försöka plita ner några rader iaf.
I fredags var jag då till läkaren som beslutade att sjukskriva mig å det var ju bra det då. Har ju skrivit mer om det i förra blogginlägget med

Sen i lördags så grillade vi med nå vänner å bara njöt av vädret som var rätt bra tycker jag eller det var ju riktigt sommrigt faktiskt.  Å Lucas han var ju ute å lekte hela dagen trots att han var lite snorig å så men ingen feber eller nåt sånt..
På söndagen gick vi ner på Ekebovägen å fortsatte med lekandet för Lucas del å vi vuxna satt å drack kaffe å surrade å Ante fick hjälp å fixa lite med solfilmen som bara jävlas hela tiden. Men nu sitter den där så vi får väl hoppas att allt smågrejs försvinner när solen värmer på å tar bort vattnet.

Sen idag så var Lucas hemma från dagis å jag har dragit ner på hans tid till 15timmar/Vecka så det slipper bli så mkt gående fram å tillbaka dit å så slipper man betala för timmar han inte kan utnyttja eftersom han blir ju sjuk lite nu å då eftersom det hör till dagis. Vissa föräldrar kan ju inte hålla sina ungar hemma tills de e helt friska heller verkar det som.
Sen så har jag tvättat Lucas kläder idag så nu har han en hel garderob full med kläder igen så han klarar sig hela veckan haha.Annars har det inte hänt så mkt här alls. Kikade på en film nu ikväll å snart e d natti här i stugan hehe.
Imorrn så ska jag nog hälsa på min syster under tiden Lucas e på dagis annars har jag inget inplanerat annat än att jag måste in till F-kassan i veckan å få hjälp med mina sjukskrivningspapper.

Men nu e d som sagt kvällen här.

Good Night And Good Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0