Tisdag.

Jaha vad har då hänt idag då?

Imorse bar det av till dags med Lucas å sen upp till syrran på kaffe, fika å power-nap. Satt å surra å Emil var det full fart på som vanligt hehe. Gosade lite med Nova med hann jag göra.

Sen hämtade jag Lucas å gick hemöver å hemma så gjorde vi inte värst mkt alls, tog det mest bara lugnt.
Sen så var vi iväg å skjutsade svärgubben å hämtade nå sommardäck å sem hem å gjorde middag. Kyckling tikka masala mumma!!!
Efter det tog man sig en kopp kaffe till å slappade lite å sen badade Lucas å sen somnade han. Jag var ute å vattnade mina rabatter så de inte skulle torka ut totalt vilket de nästan hade gjort haha.
Å nu har jag druckit the å funderar på å dra mig mot sängen snart.
Ska ta å packa ordning Lucas väska som han ska ha med sig på dagis imorrn å där får man väl se om dom har fått nå svar på hur jag ska skriva i ändringen av omfattningen av Lucas dagistider.

Men skriver mer imorrn eller så.

Signing Out And Good Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0