Lördag del 2

Ja då var kl 20:41 och båda barnen sover för natten. Så skönt tihi. Får se om Izabelle kommer vilja ha nå mer mat innan det är riktig natt för henne. Det vet man aldrig. Hon sover alltid hela nätterna men kan vilja ha lite mat vis 22 ibland.
Men det ger sig det.
Idag så har jag då tvättat så det är bara pyttepyttelite kvar å det tar jag imorrn. Sen har jag gått å plockat å doonat på här hemma.
Kött, Strips och Grönpepparsås till middag blev det idag då. Riktigt mumma det.
Sen så har jag å Lucas spelat lite tårtspelet å tittat på lite tv. Annars har det varit en lugn å skön lördag. Syster var förbi med pumpen så jag fick pumpa upp barnvagnsdäcket till Izabelle. Hoppas Hoppas att det inte är nån punka eller nåt för då blir jag galen!!
Vad som händer annars ikväll det vet jag inte.
Kanske skriver om det senare.


Mammas Gobarn!!





Bye Bye For Now

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Mosters små sockerbitar.. =)

2008-11-22 @ 23:04:50
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

åhh låter mysigt :D

haft en bra dag?

2008-11-23 @ 01:09:53
URL: http://evef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0