Fredag del 2

Då så var denna dag till ända.
Herregud vad det blev full rulle ikväll tihi. Var ju till Syster med fam på halloweenfirande och det var riktigt mysigt. Det var vi med fam och syster med fam och Fia med barnen och Ingela med fam och Netta med sin barn så det var fullt hus å varmt blev det haha. Lucas var klädd till spindelmannen. Så vi har en dräkt till honom nästa år med eftersom han inte använde den vi köpte idag. En typ av liemannen var det.
Lucas gillade inte det hela från början men till slut så lossnade det å han sprang runt med de andra barnen och lekte. Vi gick en sväng på gatan där syster bor och hade lite bus eller godis. Sen vid 20:30 så åkte vi hem och Lucas ville lägga sig på en gång så det gjorde han å ingen välling ikväll heller, lite kvällsfika blev det istället. Håller tummarna så att han ska sluta med vällingen nu, är på tiden tycker jag. Så jag satt mig och läste en godnattsaga å han somnade så gott hjärtat mitt.
Sen har vi kikat lite på tv å slöat på å nu är jag på G mot sägen för nu e jag så trött.
Jo just det ja jag har gjort en riskudde till A för hans nacke. Inte det lättaste haha.

Men jag skriver mer imorrn

Good Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0