Fredag

Jaha då ska vi se vad som hänt idag då.

Lucas är ju ledig från dagis som vanligt på fredagar. Han tyckte vi skulle kliva upp kl 6!! Å det ville inte mamma S men det var bara å kliva upp i alla fall.
Izabelle ville ha mat 6:30 så då var det bara att ge henne mat och Lucas fick ju sin frukostvälling då med. Sen så slöade vi framför teven ett tag å.
jag har även startat en maskin med barnens kläder i så nu e dom tvättade snart med. Sen har jag dammsugit och skurat golven här så det är rent och fräscht i helgen. Så underbart att jag orkade göra det. Sitter annars och har typ nada energi.
Har druckit en hel panna kaffe med men inte hjälper det mycket inte haha.
Vad som händer här ikväll det vet jag inte ännu. Får väl se vad pappa A har planerat kanske.

Jag ska snart börja med maten oxå. Det blir kyckling idag. Så jag får väl se vad jag kan hitta på med den om det blir gott eller äckligt.

Men jag skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0