Onsdag

Då var det onsdag igen då. Dagis som vanligt på dagen. Kallare än kallast var det tycker jag. Lucas fick ta på sig täckisar och handskar imorse. På vägen hem så gick staget till ståbrädan sönder IGEN!!! jävla skitgrejjer!!
Sen så hade min display kommit med posten idag så den satt jag å knåpa ihop å vilket göra!!Snacka om att verkligen behöva molekylera telen innan jag kunde byta. Fick ta bort hela skalet å skruva lös skruvarna som höll ihop ramen å kretskortet. Sen fick jag byta displayen å sen skulle jag ihop med skiten igen haha. Vilket göra som sagt. Tror det tog närmare en timme innan jag var klar. Men nu funkar den skitbra!

Sen så har vi varit hemma å tittat på snön som har fallit ikväll å det var en riktig höjdare tycker Lucas. Hoppas det ligger kvar tills imorrn när vi ska gå till dagis.

Men nu ska jag fortsätta titta på Grey´s så skriver jag mer sen innan det är natten!

Bye

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

JAG VILL OXÅ HA MIN TELE!!!! elefant tårar

2008-10-29 @ 21:53:24
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0