Tisdag del 2

Jaha då har man hämtat Lucas från dagis och hunnit gjort ordning maten. Det blev chilli con carne som jag skrev tidigare hehe. Sen så har jag hunnit starta en maskin till och fler blir det för nu har jag tvättställningen fortfarande tom så det får plats en hel del på den.
Vad som man ska hitta på annars idag det vet jag inte.
Stackars Emil fick gå hem från dagis idag för de trodde han hade ögoninflammation. Lille vännen då, krya på dig fort nu så du kan leka med Lucas igen å så man kan träffa er.

Hmm men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag tar mig en kopp kaffe till så man lever resten av dagen haha.

Signing Out For Now

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

kom hit och tvätta med xD

2008-10-14 @ 17:01:16
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: ElliCaramelli

Nu har jag oxå varit duktig :D

2008-10-14 @ 21:35:09
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0