300!!

Jajjemensan!!Nu har jag skrivit 300 inlägg i denna blogg å det  är bra gjort tycker jag hahahaha.

Idag var det då dagis som vanligt å Lucas ville inte alls gå. Men efter mkt lirkande å övertalande så traskade vi iväg å mötte upp Emil, Nova å syster å då blev det mycket bättre på en gång för Lucas.
Lämnade dem på dagis å när jag skulle gå så vinkade Lucas å Emil i fönstret å då blev Lucas ledsen det såg jag.
men jag tror det gick över för han hade haft en bra dag på dagis sa fröknarna.

Efter lämnandet så bar det av upp till syster på kaffe å gofika!! Jag måste bara köpa grekisk limpa nån dag. Den är ju kalasgod.
Efter fika å kaffe å en rök så var det sofläge. Hann bara parkera ner arslet så ringer telefonen å det är bästaste Bina som ringer å undrar vad jag gör. Så då kom hon å Anton förbi med en gobulle så man var ju tvungen å ta en kopp kaffe till å mumsa i sig lite av den haha.

Sen var det dags att hämta grabbarna igen och bege sig hemöver. Väl hemma så bestämde Lucas att vi skulle äta korvgryta med makkisar så det hjälptes vi åt att göra å det var gott. lucas åt med god aptit å sen var det tv-mys för hela slanten.
Sen så rullade klockan fram till 19:00 å då var det dags för kvällsfika å natti natti.
Jag hann bara läsa en liten pixibok så sovde Lucas.. Trött prins idag.

Belle har sovit sen kl 19 hon med så vi får se om hon vaknar till senare å vill ha välling annars så sover hon kanske hela natten.
Nu ska jag se på slutet av The Mentalist å sen blir det Cookalong med Gordon Ramsay.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

ooohh, undra hur många jag ha skrivit.. -skrattar-

2009-04-07 @ 21:45:05
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Angelica

Glad Påsk på er!

Det blir ju vårväder här med som det verkar :-)

Nu ska jag in i duschen och sen ut på galej, det var inte igår kan jag lova S



2009-04-10 @ 15:14:35
URL: http://vilseisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0