Tisdag

Ja då var det tisdagkväll å jag glömde totalt bort att blogga igår!!

Gårdagen var heeeeeelt underbar. Började med att Lucas kom in vid typ 6:30 å ville gosa så där låg vi å myste å kikade tv. Sen vid 7 så var det dags för frulle till barnen å kaffe till mamma. Så efter det så klädde vi på oss å begav oss utåt.
Efter ett tag var jag så uttråkad att jag ringde Ellie å kollade vad hon skulle göra å de skulle bara vara hemma och mysa i solen de med.
Så i stället för att sitta hemma å ha långtråkigt så gick vi bort till Ellie å drack kaffe å barnen lekte å det var bra mkt trevligare haha.
Sen vid 15 så gick vi hemåt å började med maten. Blev hamburgertallrik som funkade men det gick helt klart hem hos Lucas denna gång. Satte i sig nästan hela portionen!!!!
Efter det så minns jag inte riktigt vad vi gjorde.. Jo men för fan min bästaste Bina kom ju å vi skulle iväg på ljusvisning som bara blev bajs. Vi kom av oss å stod å tittade på varann som nå fån vissa gånger haha. Men men vi tog oss igenom den i alla fall.
Sen när jag kom hem igen så sovde barnen å vi kikade på film med en polare som Ante känt länge.
Sen vid 21:30 eller vad hon var så vaknade Lucas å då var det ju bara att avsluta allt å krypa ner med honom så han kunde somna om å orka med dagis idag.

Å idag så var det lämning av Lucas på dagis å sen hem igen för Helen från Partylite skulle komma å hjälpa mig med min startvisningsbeställning. Så nu är den lagd och klar,. Hon ska faxa den imorrn å sen kommer grejorna på ca 2 veckor. Sen vid 12 så kom Bina förbi å hälsade på hon med å sen skjutsade hon mig till syster så slog vi följe från syster ner på dagis å hämta våra kids.

Sen hem igen å slöa på å sen firra middagen. Efter det så kikade vi på tv å myste på å nu är pappa A ute å går å Belle ligger å har ätit kvällsmat å Lucas ska snart lägga sig han med. även han har käkat sitt kvällsfika.

Nee nu e d dags att göra nå konstruktivt.

Bloggar mer sen om jag har nåt å blogga om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå!

Jasså du har börjat sälja PartyLite :)

Här i Ullånger säljer Helen, på cafét men

du kan ju alltid sätta upp en lapp.

Tror inte att hon är ute på sååå många partyn,

Cafét tar ju tid också

så det kan ju finnas intresse..Prova!!!

Ica fungerar ju alltid, bra reklampelare =)

Kram



2009-04-21 @ 22:52:19
Postat av: sara&seb

Låter helt underbart! =)

2009-04-21 @ 23:22:02
URL: http://Ourson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0