Ja jisses

Snacka om att man har annat att göra nu för tiden än att sitta och blogga.

Jag har fullt upp hela dagarne med kaffedrickande å surrande å städning, tvättning, å lunchande med mera som hör vardagslivet till när man e tvåbarnsmamma haha.

Har haft kalas här igen då A fyllde år å bjöd på lite fika å så. Mkt trevligt folk som kom hit!!

Annars så rullar dagarna på som vanligt och man går omkring å funderar på livet å vad fan Sveriges sjukvård är till för!!
Ni som är insatta i det jag pratar om förstår vad jag menar. Helt j*la sjukt att behöva vänta 2 veckor på svar då samma sak händer som hände tidigare i sommar. Detta hände dagen efter vi varit på EEG å det svar jag får då jag ringer är ja men ni får vänta på svar i 1-2 veckor för det är så klin/fys jobbar!!! Ja men vad¨f*n det handlar om ett barn för guds skull!!! Men det är väl bara att acceptera att svenska sjukvården suger get b*lle.
Nu har jag fått ryta av mig lite så nu ska jag gå å lägga mig

Har inget roligt alls att berätta så jag skiter i att skriver mer.

Hej Då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår VERKLIGEN er frustration!!! Måtte ni få besked och det snart. Kram

2009-08-09 @ 20:39:17
Postat av: Pinglan

Hmm..det var jag som skrev inlägget ovan.

2009-08-09 @ 20:40:50
Postat av: Marie

tyvär så verka de ju som om att dom drar in på allt sånt som behövs, medan dom där j*kla personerna som sitter där och bestämmer hit och dit för löne ök och skriker att sverige måste spara.. hoppas allt löser sej på ett bra sätt gumz!!!!

2009-08-09 @ 23:55:49
URL: http://missmodo.blogg.se/
Postat av: Sara&seb

Hoppas det blir bättre med lilltjejen. Jag vet inte alls mycket om vad som är på tok. Men jag har förstått att allt inte är bra.



Stora kramar från oss!

2009-08-13 @ 21:35:22
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0