28/12

Jepp nu har julhelgen rusat förbi och man är lika less på julmaten iår som ifjol efter typ 2 dagar med julmat.
Pappsen kom ner i förrgår å sovde hos oss till igår å sen käkade vi med syster med fam igår och sen åkte pappa till dem eftersom vi skulle jobba idag både jag och A.
Vaknade imorse av att svärmor ringde å sa att de var på G och då var kl 5:30 och jag skulle kliva upp och börja göra mig i ordning för jobbet, men dra åt helvete vad ont jag hade!!
NACKSPÄRR så det bara dundrade om det. Så jag fick tyvärr ringa å säga till jobbet att jag inte kunde komma idag. Sen kom svärisarna hit iaf och hjälpte mig med barnen på förmiddagen och sen åkte de hem och jag hankade mig fram genom dagen tills A kom hem. Nu ikväll så känns det på bättringsvägen så jag hoppas det håller i sig. Ska ta min nya kära vän till sängen ikväll. VÄRMEKUDDEN =)=)=)

Så hoppas vi att jag e kry till imorrn.
Ananrs så har det inte hänt så mkt.
Ska väl försöka radda upp julklapparna som barnen fick. Kommer inte skriva vilka det var ifrån för det minns jag inte alla.

Lucas
Bakugans och baku-rack
Radiostyrd bil
Drawing Bug
Tv-spel Thomas tåget
Bakugan sängkläder
Aquadoodle
Ben 10 grejor
Tågbana
Big Wheels bil
 En ram med pinnar som formar sig efter vad du håller mot den
Sen var det säkert mer med. Släng in det i kommentar i så fall

Izabelle
Mammutsäng
Bultbräde
Bolllåda som man ska slå ner bollar i
Kläder med Hello Kitty
Litet hus med apor och papegoja
Aquadoodle
MuschaBelly AlienOids
Nattnalle
Sen var det säkert mer med. Släng in det i kommentar i så fall


Men nu ska jag inte skriva mer så min nacke pajjar igen

Bilder kommer sen.



Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Inge roligt med nackspärr, hoppas det går över fort.. :)

2009-12-28 @ 22:07:04
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Rexlisa

Tråckigt med nackspärr :-) Hoppas att ni fick en trevlig nyårsafton. >Kramar

2010-01-01 @ 13:30:41
Postat av: Sara med familj

Självklart gör det inget, jag tvättade bara för att! :) Såg att det var lite vällingsfläckar! Gör absolut inget. Nu är det som "nytt" och jag tackar så hjärtligt för att jag fick köpa din/eran säng!



Kram

2010-01-03 @ 23:28:00
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0