Jaha onsdag då

Yes det är det hela dagen.
Är seg å trött idag så jag vet inte riktigt vad man ska hitta på idag.
Vänta på att min sambo kommer hem och gå ut igen kanske.
Dra till nån pulkbacke eller bara leka ute i snön.
Var ute en sväng igår efter middagen och barnen njöt i fulla drag.
Lucas gjorde snöänglar och så och Izabelle kröp runt och verkligen inspekterade vad det var för konstigt som låg på backen tihi.
Sedan slocknade de som två goa ljus strax efter 19.
Så jag njöt av lugnet och det var så tyst och vid 22 så var det bara att kojsa ner mig för då var jag helt nöjd med dagen å och trött som jag vet inte vad hehe.

Så nu ska man ta mer kaffe å pigga på sig lite till och sen gå ut i förrådet och se om man hittar några vinteskor som duger så länge.
Sen får vi som sagt se vad som händer.

Hej Då så länge.


Lillan i snön


Prinsen i snön



Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin blogg!:D Visst är det underbart med snön! Barnen har iaf nått att underhålla sig med, äntligen!



Kramar från oss till er.

2009-12-16 @ 16:22:48
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe jätte fin!! :) Nej jag har inte hittat nån, hade du nån? :D Kram

2009-12-16 @ 22:55:14
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: rexlisa

vad mysigt ni har det... Visst är det härligt när det äntligen kom snö! Fast - 30 grader önskar vi oss inte igen, bättre i dag -6.4 grader. Kramar

2009-12-20 @ 13:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0