Tisdag och ännu en ny vecka

Jepp tisdag hela dagen men TYVÄRR inget dagis idag heller. Fast Lucas e nog lika glad för det för han vill ha jullov nu så vi får väl se hur det blir resten av veckan.
Idag kom äntligen mina biobiljetter som jag vann från Halebops kampanj på Facebook =) JAG VANN NÅT!!!
Så nu ska man väl se om det finns nåt sevärt att kika på på bion =)
Men det gör det säkerligen hihi

Annars så händer inte mkt alls idag. Får förhoppninsvis besök av en bekant i området så man kan leka lite ute med barnen annars går jag ut själv med dem =)
Ska starta tvättisen och snabeldraken med en sväng å ta golven.

Annars vet jag inte mkt som händer. Måste väl försöka bli klar med julkortet å skicka dem. Får väl se om man får iväg dem i tid i år men känner jag mig själv rätt så e svaret nej hahahahaha.

Ajja ska gå å dricka mer kaffe nu jag å leka med barnen

Hej Då


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

FAN vad fuskigt jag vill ju också ha inte varit på bio på typ 2 åååååår!!Men roligt att du vann ;)

2009-12-15 @ 23:51:27
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0