Fredag å hektiskt!!

Jajjemensan. Varit full rulle här idag kan jag lova. Både på barnen och mig. Jag har plockat och plockat och plockat ännu mer å Lucas har hjälpt till och Izabelle har skrikit och velat ha uppmärksamhet. Så jag har sprungit mellan städningen och Izabelle haha. Lucas har ju som hängt på mig hela dagen han.
Han var jätteduktig att hjälpa till tycker jag.

Sen så har jag fixat till ALLT inför kalaset imorrn så nu är det enda jag har kvar att göra är att sätta upp skynke för fiskdammen och pynta för kalaset =)

Har skurat och dammtorkat och dammsugit hela lgh så nu e d fint här.. Hoppas det duger för alla som kommer och hälsar på å gör det inte det så kan jag bara säga tråkigt för er då haha!!!

Men nu e d sängen som gäller här så man orkar med all aktivitet imorrn.

Natti Natti


VÅRA  ÄLSKLINGAR!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0