Lördag




Japp lördag idag å jag orkade inte blogga igår.

Hade besök av min underbaraste bästaste vän BINIZ!!! Hon var här å rev  i å städade som bvara den å jag gick väl å städade lite jag med haha. Men jag hade inte samma fart å fläkt som hon hade. Men fint som fan blev det när hon var klar!!! Å hon e guld värd för att hon hjälpte mig!!! ÄLSKAR DIG BINA!!!

Annars så var svärisarna förbi igår en sväng å lämnade mina ljus som jag hade beställt på svärmors ljusparty! Gott luktade dem!!

Sen idag så ha vi vart på affären å köpt lördagsgodis å det gillade Lucas.
Sen var det hem å börja med maten så jag stekte köttet å lät det stå å puttra i ca 2,5 timme å jisses vad det blev mört!!!
Medan köttet puttrade så åkte jag å Bina på affären en sväng till för jag hade glömt smör å margarin som jag var tvungen å köpa. Sen så köpte jag mjukt tunnbröd och 4 par trosor till mig för 19 kr styck jättefina trosor är det!!!!!

Sen så har jag nyss burit Lucas till sin säng som somnade bredvid Ante å vår säng medan Ante spelade NHL-09. Slagen hjälte var det.
Så nu sover bägge barnen å det är så lugnt. Ska se om det finns lite kaffe jag kan ta så jag iaf lever till kl 21.

Men jag bloggar kanske senare istället eller inte alls haha-

Å förresten!! Tänker på dig sister dear!! Hopaps det gå över!!!!!Massor av kramar till dig!!!

Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Åhh vad snäll du är, jag ska bli frisk snart..

Läkare är för veklingar.. xD

Jag är som pappa, går bara till läkaren om jag är dödsjuk höhö

2009-02-08 @ 14:54:53
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0