Måndag

Nu var det längesen jag skrev. men det har lixom inte hänt så mkt här så det har inte funnits något att blogga om.

I lördags då var vi å åt med Bina hemma hos henne. Vi beställde hem Biteline. Riktigt god pizza är det. Sen så kikade vi på en film å bara myste.Sen åkte vi hem å då kom Bina till oss efter vi nattat barn å doonat på lite. Hon ville ha en stav i sin tunga igen så hon fick tillbaka sin som jag fått av henne. 

Igår (söndag) så var vi uppe på hockeyplanen å åkte lite skridskor men det var så pungkallt så vi var inte där nå länge alls. När vi åkte därifrån så ringde syster å jag ringde upp henne för jag missade samtalet å då frågade hon vart vi var. Hon och barnen var på G upp till planen å det var ju synd som fan att vi hade åkt. Men vi får ta det en annan dag. 
Sen åkte vi till svärisarna å käkade lasagne med riven vitkål. Gott som fasen var det. Fast det var jag som kom på idén med vitkålen hihi. 

Idag så har Bina varit hit och skjutsat mig på banken så jag fick sätta in pengar. Sen skjutsade hon hem mig å åkte själv hem till sin son. Tänker på er Binizen!!

Sen när jag varit hemma ett tag å börjat plocka så ringer syrran å säger att hon e på G hemöver från af. Så jag startade kaffe för hon var så gullig å köpte med sig en mjölk så jag kunde få nå kaffe å så hade hon köpt fikabröd!! Tack så jättemycket!!Det var kalasgott!!Så nu har hon precis gått för att hämta sina småtroll på dagis eftersom hon hade möte på af så har de bytt dagisdagar även denna vecka.
Jag ska väl försöka fortsätta plocka å doona med. Det måste bara bli nån ordning här nu!! Får se om jag fortsätter medan jag e ensam med barnen eller om jag väntar tills pappa A kommit hem å vi har käkat.

Men nu ska jag ta mig lite mer kaffe så kanske jag skriver mer sen om ni har tur haha!!!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0