Söndag hela dagen!!

Jepp idag är det söndag.

Gårdagen var inte så speciell trots att det var alla hjärtans dag men vi firar den itne p ådet sättet utan vi visar ju vår käkrlek varje dag. Så varför måste det vara just på denna dag som man visar sin kärlek för sin andra hälft??? Är man mindre kär i varann resten av året då eller??? Vi kikade iaf på 2 filmer å myste.

Idag så hände det väl itne så mkt från början av dagen heller. Bina kom förbi å tvättade en maskin kläder å sen skulle hon dra igen.
Sen kom syster med familj!!! Det var inte igår vi träffade allihopa inte!! Så kul var det. Å de stannade på middag. Hamburgertallrik blev det idag. Gött tro jag alla tyckte det var.
De gick hem för ca 45 min sen eller nåt sånt. Jag har tagit reda på disken och kört igång en panna kaffe till. Så nu ska jag gå å ta mig en kopp kaffe å se om det kommit ut å roligt folk på msn!!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis till Lucas! Kram Mikaela & Nemo

2009-02-16 @ 13:23:59
URL: http://mikkanhellman.blogg.se//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0