Söndag idag då

Ja jisses vilken tråkig dag det har varit idag!!!!

Har varit så uttråkad så jag vet inte vad. Har letat saker att hitta på å skottat snö bara för att ha nåt att göra.

Lekt med Lucas har jag gjort med så klart å tvättat lite med.


Annars så har jag definitivt inte gjort ett skit alls idag!!

Imorrn så ska jag dammsuga, skura å tvätta lite till. Så jag blir kvitt tvätten nån gång. För en stund iaf haha.


Sen så har jag pratat med kompisar å min syster på msn å surfat på internet.

Ska snacka lite mer med syrran nu å sen blir det sängen tro jag.


Ha det bra så skriver jag mer en annan dag när jag har nåt vettigt att skriva.


Hej Då 


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Fan jag gillar ditt inlägg.. xD

2009-02-08 @ 22:03:08
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Det är liksom så DJUPT och så..

2009-02-08 @ 22:03:25
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0