Fredag del 2

Yes. Nu får man snart hem killen från jobbet å då e d bara iväg å handla som gäller...

Ska göra mat så den e klar tills han kommer hem så man inte åker på affären vrålhungrig.

Korv å makaroner blir det idag.

Annars så har det inte hänt så mkt här alls. Mina stora planer vad jag skulle göra har stupat för längesen, Jag orkar bara inte helt enkelt!!

Bina var hit en sväng idag och hälsade på å drack kaffe å vi bestämde att vi ska åka till henne ikväll å kika flm å så. Får Lucas leka lite med Tindra  å Linus med.


Annars så tänker jag absolut inte göra något alls idag faktiskt. Så enkelt är det för jag har precis bestämt mig för det.

Bara slöa å slappa ska jag göra å surra med folk på msn hahahahaha.


Bye bye


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

jadu det är fler än du som ha planer som ha stupat.. -haha-

2009-01-23 @ 14:30:26
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Pinglan

Det är så det ska vara..dom flesta måsten finns ju kvar ;-)

2009-01-23 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0