Lördag

HÄRLIGA LÖRDAG!!!!!
Idag så tog sig barnen en liten sovis å det var skönt Lucas sov väl till ca 8:30 å Izabelle hon vaknade itne förrän kl 10.
Sen var det frulletajm för dom å det var så gott tyckte dom.
Jag håller även koll på Lucas så det inte dyker upp några konstiga prickar på honom å så.
Få väl se om det dyker upp koppor eller om det inte gör det men med tanke på att det är spridet över hela dagis så bör han ju få det . Men vi får vänta å se
Annars idag så ska vi åka på affären å köpa frysvaror och kyckling och fisk som jag inte orkade hålla på med igår.
Så det får ju bli en tripp dit efter Ante hjälpt en kompis med datorn.  Annars så är det väl inte så mkt inplanerat förrän ikväll då.
Det är fest hos Tony och Sofie eftersom Tony fyllt 35 å en annan kompis fyller 35 på tisdag så slog de ihop sina fester.

Men men nu ska jag ta å se om det finns nå kaffe här å ta mig en rök som jag inte har nå många kvar av heller så det får jag oxå köpa på affären.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0