Måndag å BAJS!!!

Ja idag är det måndag. Dagen börjar ju som en typisk fittmåndag.. Kliver upp med Lucas vid 8:30 och inser att jag för fan i helvetet inte ens har nå jävla skitkaffe!!! Men oj vad glad jag blev då!!!!
Så här sitter man hemma i slaskvädret å har inget kaffe.Syster var gullig å sa att jag kunde komma bort till henne på kaffe å var faktiskt på väg men då sa Bina att hon skulle komma förbi en svägn å sen lär det ju bli för sent att gå till syster dear.
Annars så har jag plockat lite här idag å stökatpå . Dammsugit i tv-rummet, hallen å köket, plockat tvätt så nu ska jag köra en maskin har jag tänkt.
Sen har det inte alls hänt så mkt alls. Bara slappat å slöat....

Ska snacka med syster på msn nu å så.
Skriver kanske mer sen.

TaTa For Now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0