Nyårsdagen!!

Jaha då var det nytt år å ett bra tag sen jag bloggade.
Har varit mkt på G hela tiden tycker jag å inte haft ork att skriva nåt.
Julen har som sagt förflutit lugnt.
Sen kom nyåret!!!
Nyårsafton igår å den firade vi uppe hon Andreas Sjöberg och hans flickvän Liza! Riktigt kul var det!!! Har massor med bilder som måste läggas upp sen så ni får se hur kul vi hade!!!
Vi började dagen med att äta tacos. Det var jag, min A och Andreas S, Liza, Kiwi, Diana och Carola. Käkade å efter det så började folket rulla in. Satt uppe å lyssnade på musik å sen när det började droppa in folk gick vi på nedervåningen och partade vidare! Vi rörde oss hemåt vid 1-tiden. Fick skjuts hem av Liza så man slapp gå i kylan.
 
Idag så vaknade vi runt 9-tiden och då var det frulletajm för barnen å mamma S tog sig en hårdbrödmacka å kaffe. Sen var det dags å göra sig i ordning för att åka å fira lilla Nova som blivit ett helt år redan!! Hon fick av oss ett leksakståg med djur.
Sen åkte vi på affären å handlade mat å grejjer så nu klarar vi oss hela veckan å lite till. Sen hem å gjorde mat. Kött potatis å sås fick det bli idag eftersom det är nyårsdagen.
Imorrn funderar jag på att åka å lämna tillbaka Izabelles gåstol å ta en ny. Den hon fick i julklapp e ju paj!!!
Annars har dagen förflutit lugnt å bra.

Nu ska jag lägga mig å slöa å glo på tv å sen sova.

Bilder från festen kommer som sagt senare!!

Bye Bye!!

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej vännen (: tack själv, himla trevligt var det! det måste vi göra om(: vilken söt blogg du har... jätte fin!

2009-01-01 @ 23:19:46
URL: http://ladydeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0