Onsdag

Jupp det är det minsann. Å Vi är uppe å jag har slaigt igång datorn denna tiden haha. Ofta e man ju vaken denna tid men inte startat datorn men idag så blev det så.
Tråkigt har jag redan så undrar hur denna dag kommer att bli?

Lucas e febrig ännu för det känns på honom men jag har inte tagit febern ännu. Jag fixar det sen idag så får han vakna i lugn å ro idag.
Idag börjar Lucas kusin Nova i dagis. Jisses att hon blivit så stor!!Det är helt sjukt vad det går fort med tiden när man fått barn. Tyckte nyss syster fått henne å det är över ett år sen.. "Ryser" nu håller jag verkligen på å bli gammal =)

Eftersom man e så här aktiv redan på dagen så kanske man lyckas få lite gjort idag? Haha det får vi allt se hur det blir med den saken. Förhoppningsvis ska jag göra nåt idag. Ta det lite pö om pö så blir det bra. Har ju börjat i Lucas rum så jag kan ju fortsätta i de andra rummen med. Hallen e ju så gott som klar den med. Så det jag har kvar är väl köket, tv-rummet å toan. För de andra rummen e relativt nystädade så det enda som behövs i dom är dammsuga å skura(inte Lucas rum då förstås). Så jag kanske ska ta å städa ett rum iaf haha. 

Ajja det visar sig hur det blir med det under dagen. 

Nu ska jag gå å kika på tv med Lucas. 

Bye Bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0