Onsdag

Ja jag orkade inte blogga mer igår å sen när jag väl skulle blogga så var ju blogg.se helsegt!! Så då sket jag i allt.
Men nu ska vi se om jag kan plita ner lite om dagen igår.

Ja det bar ju iväg och hämta Lucas efter jag skrev sista inlägget igår å sen hemöver. Å vad glad han blev över att få ha varit på dagis tihi. Sen så blev han lika glad över att veta att han skulle få gå idag med haha goskrutten min.
Så kom vi hem och ringde pappa A och det fick bli sölmat eftersom vi skulle handla efter vi ätit. Så efter maten så drog vi iväg på affären och handlade å sen kom vi hem å A drog iväg till några kompisar som skulle ha hjälp av nåt slag.
Så jag å Lucas var hemma och doonade på med Belle å varorna å div saker.
Sen vet jag inte om det hände så mkt mer igår alls.
Nattade Lucas vid 19:30 men an var ju stormpigg efter att han sovit på väg hem från affären i typ 5 min. Så han somnade nte förrän 20:30 eller senare. Vet inte vad klockan var när jag läst sista sagan.....
Efter det så surrade jag med syster en sväng som skulle gå å sova å då la jag ner med å gick å duscha å sen kikade jag på tv å somnade som en gris haha.

Idag var det dagisdag då å allt gick bra efter att syster ringt. HAHAHAHAHA när hon ringde trodde jag det var alarmet på telen så jag tryckte på knappen å la ifrån mig telen å så hör jag nån som ropar på mig HAHAHAHAHA då e d ju syster som e i telen hahahaha. Fatta vad jag skrattade när vi lagt på!!!!
Så det var upp med barn och ge dem frulle å sen på med alla kläder och iväg till dagis. Mötte upp syster på vanliga platsen å trallade vidare.
Sen efter vi lämnat barnen så gick vi hem till syster som var helt barnfri eftersom Nova gick sista dagen på inskolningen och då ska dom ju vara typ själva där. Å hon hade haft en bra dag fick jag veta av syster. Så när vi kom hem till syster efter barnavlämning så bjöd hon på gofrulle å kaffe. Tack sister dear!!
Sen blev det som vanligt krasch i soffan haha. Jag sovde såå skönt!! Mamma ringde på telen vid 12:30 å så surrade vi lite å sen så pratade hon med syster en sväng å sen klev jag upp och bytte blöja på en nyvaken Belle och gav henne mat.
När vi ska göra oss klar så säger syster så här: Ja men ska vi ta oss en rök innan vi klär på dom?
Jag: Vaddå dom?
Syster: Men åhh jag har ju inga barn hemma, jag tänkte vi skulle ta en rök å sen skulle jag väcka Nova å klä på henne.
Sen skrattade vi hahahaha.
Klädde på Izabelle å iväg mot dagis å hämtade barn. Fick även veta att det går vattkoppor på dagis nu så vi får väl hålla utkik efter prickar.
Sen gick vi hem och fikade å nu ska jag börja med maten, klyftpotatis, lövbit och persiljesmör.

Bye Bye For Now!!

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

hahaha fatta vad snurrig i huvudet jag var då.. xD

2009-01-21 @ 19:20:13
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0