Onsdag del 2

Jepp då har kvällen kommit till stugan för barnen våra. De sover som två små guldklimpar nu dom. Tror Izabelle hade ont i huvudet efter att hon hostar så mkt. Hon bara grinade å skrek å man fick inte lägga henne i liggande läge. Så jag gav henne lite alvedon och sen fick hon välling å då gick det bra. Medan hon åt vällingen så gick jag å läste nattisaga för Lucas för det fick inte pappa göra. Så pappa A höll ett öga på Izabelle. Efter en halv saga så sovde Lucas.
Så nu har jag tvättat en maskin idag ich en till e strax klar. Ska tumlas för det är handdukar.
Har även plockat fram Lucas dagiskläder och packat hans dagisväska. Så nu e d bara Izabelles grejjer kvar men det går fort det.
Annars så vet jag inte vad som händer ikväll, inte mkt skulle jag tro.

Men nu ska jag hitta på nåt å göra så jag skriver kanske mer sen.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0