Tisdag del 2

Ja då har det gått en bit in på dagen å jag har fått lite gjort.
Bytt gardiner i alla rum har jag gjort.
Fick besök av en ny bekantskap som jag snackat med länge på msn å så. angelica heter hon och är nflyttad hit från Eskilstuna. Hon och hennes familjs vovve var ner på en kaffe och en rök. Det var riktigt kul. Så vi bestämde att framöver så ska vi skrapa ihop våra familjer och dra ut å leka med barnen eller så. Sen spånade vi på om en vinkväll eller nåt liknande med. Kan bli roligt det med tro jag iaf.
Lucas han lullar på här hemma å febern jojjar upp och ner fast han e uppe å verkar vara piggare så jag hoppas febern drar sig neråt. Men denna hosta han har. Fy vad den låter jobbigt å han säger att han har ont i halsen med flera gånger idag. Så vi får se vart det bär.

Ser ni vad snyggt jag har i bloggen igen? Min syster som varit hur gullig som helst och donnat ihop en ny!! Tack så jättemycket sister dear!!!!


Nu ska jag dricka mitt kaffe å se vad man kan hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0