Tisdag, Virusrensning å dagis.

Jepp det är vad jag haft för mig idag.
Började morgonen kl 6:30 då Lucas vaknade å det var helt acceptabel tid att vakna eftersom han skulle på dagis å det var frukost å allt sånt som skulle hinnas med.
Sen bar det av mot dagis å han blev lite förbryllad över att vi inte stannade å väntade på Emil, Nova å Ellie(moster), men accepterade att de var lediga idag å fortsatte mot dagis.
Efter jag lämnat honom på dagis gick jag upp till syster å drack kaffe å slöade på hennes soffa å pratade med henne å barnen å var väl som det allmänt brukar vara där på dagisdagarna fast det var 2 barn hemma där idag å tre med Izabelle tihi.. Fast det gick lika bra ändå.
Sen hämtade jag upp Lucas från dagis å då blev han tvärledsen när vi var på väg hem för att inte Ellie var med å att vi inte kunde gå å hälsa på henne. Även det gick över och vi fortsatte hemåt och väl hemma började vi med maten. Potatis, torsk och hollandaisesås. Mumma i magen var det verkligen.

Sen så har vi nu besök av R och M å det är trevligt det. R skulle kolla på datorn å se om han fick ordning på den. Kolla om det var fel på grafikkort eller vad de surrade om.

Det blev ju inget mer bloggande igår eftersom jag fick virus på min dator från min bästa vän Bina.
Efter mkt tjafs å krångel så fick jag till det idag å nu verkar det iaf vara borta. Det är ritkigt skönt det.
Nu ska jag gå å aktivera Lucas så inte han somnar eftersom det ändå e natti för honom snart.

Skriver nog mer sen.

TTFN!!!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Åhh mosters go fis då :( Vilket elak moster jag är som inte följde med er hem.. snyft

2009-01-27 @ 18:41:29
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Sandra

Här är allt kaos som vanligt. Denna virrpanna till mamma som dom här stackars barnen har....haha...

Allt flyter på. Och Liston är jordens finaste!! Massa kramar

2009-01-27 @ 20:03:35
URL: http://litendiablo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0