Lugnet efter stormen

Ja då ska vi se vad som hänt hittills idag.

Väckaren ringde kl 7:30 å då klev man upp å klädde på sig å skulle starta kaffepannan eftersom syster skulle komma förbi och lämna kidsen. Men se det sket sig eftersom vi inte hade nå kaffe nästan. så jag ringde syster å bad henne ta med sig.
Så när de anlände så fixade jag kaffe å sen kastade syster i sig en kopp och begav sig till jobbet.

Det var väl lugnt si så där en 5 minuter å sen var det full rulle på alla 4 barrn tihi. Så kul att se att de trivs så bra tillsammans.
Det har inte varit några större sammandrabbningar eller bråk å det var ju huudsaken. Men just att de höll väl en så där 250 knyck i timmen från kl 9 till kl 15 ungefär känns i huvudet nu hehe.
Men men det är bara att ta igen sig lite å sen är man på topp igen.

Så nu sitter jag här å slöar å ska väl snart ta å starta maten. Baconsås å makkisar står på menyn idag =)

Ska ta å göra det nu ser jag på klockan.

TaTa For Now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0