Ny vecka nya bestyr..

Ja hmm vad har då hänt på senaste tiden? Ja inte mkt.. Haft fullt upp med olika grejjer å sånt så man har satt bloggandet åt sidan.

Har varit lugnt på fronten som mina vänner vet om. TACK OCH LOV FÖR DET!!!

Dagarna rullar på i sin takt å nu har Lucas sommarlov så nu ska vi hitta på massa skoj är det tänkt.
Var å fiska idag men fick ingen fisk men Lucas hade kul å det räknas mkt mer än en fisk tycker jag.

Imorrn kommer kusinerna bus hit och ska köra musten ur moster tillsammans med mina skatter. Tur man har A hemma sjukskriven haha.

Vi har ju suttit å funderat å spånat på en familjesemester och ev åka med syster å hennes fam då så vi hopaps vi kommer på något som faller alla i smaken.. Ska ta en dag å sitta å kika på något sånt tånkte jag.
Måste ju ha reda på om vi ska åka över dagen eller iaf stanna en natt för det vore ju roligast å stann iaf en natt som sagt.

Men men nu ska jag se om jag får min sessa att somna om så jag får gå å lägga mig så jag är pigg imorrn när busarna kommer.

Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0