Tiden går!!

Japp det gör den verkligen.

Herregud har inte funnits någon tid till att blogga alls. Har haft så mkt att göra så det är inte klokt!!

Lillan blev stora tjejjen igår så mellan det sista inlägget å detta så har jag bara bakat städat å plockat å doonat. Stupat i säng på kvällarna typ.

Men det var en helt underbar dag igår. 

De som kom var: Kusinerna Emil å Nova med syster å Robban så klart
                                Sabina och Magnus å Tindra
                                Farmor å farfar å faster å farbror
                                Magnus å Elinor
                                Ewa Tranberg
                                Bengt-Runo
                                Therese
                                Lina
                                Mona å Mattias
                                Andreas å Liza(idag)
                                om jag glömt nån får ni skriva det i kommentarer.

Det hon fick: Stapelklossar i form av en hund som skäller, docka, en rimbok, tiara å skallra, en hund med väska, kläder.
                        en stapelgrej med ringar å former.

Stort tack till alla som kom!!!  Underbart med besök å få surra med alla.

Men nu har jag inte tid att sitta här längre för Jenny å Thomas med barn ska komma förbi så jag måste hinna städa lite.

Hej Då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0