Längesen igen då

Har helt tappat stinget för att blogga så det blir långt mellan inläggen nu men för det så händer det inget ovanligt för det.

Veckan som var så var Lucas hemma från dagis onsdag och torsdag för han hade feber och nu är det Belles tur.
Annars har veckan rullat på i vanlig ordning med sina sysslor och göromål.
I fredags så var syster med familj här och vi grillade å tog oss nåt glas vin å två breezer. Gött som fan var det oh mysigt hade vi.  På kvällningen efter barnen somnat förrutom Lucas så gick jag och syster med fam upp till Bina för att hjälpa henne bort med nån jobbig unge som var allt annat än trevlig. Sen gick de hem å jag satt kvar en stund och surrade med henne.
På lördag så var Ante bortbjuden på grillfest hos Sjöberg och jag var hemma med barnen och hade myskväll. Svärisarna kom förbi på kvällen å kikade på en film å sen kom Lina ner en sväng å hälsdade på. Vid 00 så kom Ante hem å Ronny som skulle sova över här på soffan och de kikade på nån film å jag gick å lade mig.

Idag har det inte alls hänt nå mkt. Min Bina ringde å frågade om jag ville komma upp å käka paj men jag kände att jag ville inte lämna Belle när hon hade så hög feber som hon har. Hon har 40,5 i feber nu och det har hon haft hela dagen. Så jag stack iväg en snabbis på Media Markt å köpte en film å sen hem igen å sen har jag bara varit hemma med familjen.

Nu ska jag ta å natta Lucas å sen ska jag slöa framför tv:n eller datorn haha.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hua lill puppan då:( hoppas feber går bort snabbt!

Jaa mycke trevligt, och goa breezer ;)

2009-06-14 @ 21:03:14
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0