Lördag å kalas å mys hos syster!!!

Jajjemen, idag har det varit full rulle från morgon till kväll.

Började morgonen runt 8 med att Lucas kom å ville lägga pussel från sin nya pusselbok och sen ha lite frukost för han var "ungri" tihi. Så vi lade ett pussen å sen klev vi upp å myste med frukost med pappa. Belle vaknade vid 9 å ville ha välling så det fick ju hon då.

Sen var det bara till å fixa å doona å ha sig här hemma så man hann med nåt innan det var dags att gå ner till Linus med familj på kalas. Stora killen har ju blivit 4 år. Jisses vad tiden går.
Sen så gick vi hem å A kikade på hockeyn med Tony å Stefan. Jag ställde mig å gjorde middag. Chicken nuggets med ris och currysås.
Sen efter en stund då vi varit hemma så ringer syster å frågade om vi vad sugna på å komma bort å ta ett gott glas vin å mysa på. Klart som fan att vi var på!! Blev mer än ett glas haha. Sen så vid 21:30 så lämnade Emil in å Nova somnade efter ett tag hon med å mina småräkor de var vaken ett bra tag till. Lucas somnade på vägen hem å likaså Izabelle.
Hoppas på en liten sovis imorrn =)

Vi ska även till syster å käka imorrn. Grillat ska det bli haha mitt i vintern. Det ska bli så gott så det är inte sant!!!

Nu ska jag ta mig en nattrök å sen hoppa i punglådan!!!

Hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0