Fredag å fullt upp.

Jepp fredag idag å den har då rullat på i otrolig fart.

De andra dagarna har sett ut som de brukar. Enda skillnaden är att jag varit hemma medan Lucas varit på dagis å min Bina varit hos mig!!

Först så vaknade Izabelle vid 4 å tyckte vi skulle vara vakna då, hmm det tyckte inte jag. Vid 6 var hon hungrig å då var det upp å göra välling å sen somnade hon om vid 7 men då vaknade prinsen som hade sovit hela natten å det var ju inget annat att göra än att kliva upp å ge honom frukost. Efter han fått sin frulle så var jag tvungen att göra en panna kaffe.

Efter det så startade jag en tvättis och väntade på att den skulle bli klar å klockan gick mot 12 å då såg jag att det finns fan inte mjölk hemma så jag klarar mig till kaffet å smöret började ta slut. Så jag klädde på mig å Lucas å tog bussen till Maxi. Sen hem igen å då var en barndomsvän till Ante här å hälsade på. Så vi satt å surrade å drack kaffe å vid 14:45 så trillade svärisarna å svägerskan in på en kaffe dom med. Efter middagen som bestod av Thai så kom Therese förbi å kikade på mina nya ljus som jag fick av svärmor som jag beställt med henne. Vi tog en kaffe å surrade. Vid 21 å gick hon hem å skulle hämta sin mamma från nån firmafest å sen kom hon tebax å Lina kom förbi med. Izabelle vaknade vid 21:15 å ville inte somna om oxå ju. Herregud vilket hoppigt inlägg detta blir ser jag nui men jag orkar bara inte skriva om det.
Sen så har jag pratat med min bästaste vän Bina som undrade om jag ville komma förbi på ett glas vin men det gick ju TYVÄRR inte eftersom jag haft fullt med folk å fullt upp hela dagen känns det som. Men imorrn då ska vi till henne å gratta hennes prinsessa som blir hela 4 år!!! Snacka om att tiden springer iväg. Jag minns när lilla Tindra kom till världen å nu är hon redan 4!!!!!!

Sen så har det väl inte hunnit hänt så mkt mer än att jag tvättat en maskin till och hängt den.

Men nu måste jag gå å lägga mig. Klockan har slagit över till lördag.
 
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: helena

hej hej !

jo de bästa är om du har grädde i kaffet , kan säga att de blir bra mycke godare osso !



Ne de e inte kul , man undrar juh varför dom frågar, om dom ändå inte är intreserad av svaret!

2009-05-16 @ 02:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0